Knowledge is power

Junior

Η κατηγορία Junior ενδείκνυται για ηλικίες από Α Δημοτικού μέχρι και Γ Δημοτικού.

H κατηγορία περιλαμβάνει τα ακόλουθα επίπεδα:

- Robotics
- Mechanics
- Coding
- League

Robot

Η κατηγορία Robot ενδείκνυται για ηλικίες από Γ Δημοτικού μέχρι και Α Λυκείου.

H κατηγορία περιλαμβάνει τα ακόλουθα επίπεδα:

- Beginner
- Intermediate
- Mechanics
- Coding
- Advanced
- Expert
- League

Professional

Η κατηγορία Professional ενδείκνυται για ηλικίες από Β Γυμνασίου μέχρι και Γ Λυκείου.

H κατηγορία περιλαμβάνει τα ακόλουθα επίπεδα:

- Robots level 1
- Programming level 1
- Robots level 2
- Programming level 2
- Football

What is it?

Τι είναι η Εκπαιδευτική Ρομποτική;

Η Εκπαιδευτική Ρομποτική αν και εντυπωσιάζει ως γνωστικό αντικείμενο, έχει ευρύτερες δυνατότητες ως μαθησιακό εργαλείο βιωματικής προσέγγισης θετικών και θεωρητικών αντικειμένων, ως μέσο ενίσχυσης κοινωνικών δεξιοτήτων και γενικότερα ως χώρος υποστήριξης των ικανοτήτων για την επιτυχία στον 21ο αιώνα.

Τι κερδίζουν οι μαθητές από την εκπαιδευτική ρομποτική;

Η εκπαιδευτική ρομποτική προσφέρει πολύτιμες γνώσεις στους μαθητές μέσα από μια ευχάριστη για αυτούς διαδικασία. Η διαδικασία αυτή της βιωματικής διδασκαλίας κάνει τον μαθητή να δείχνει ενδιαφέρον για το περιεχόμενο.

Ποιο είναι το περιεχόμενο των μαθημάτων που διδάσκεται;

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι σχετικά με την επιστήμη της Φυσικής, της Μηχανικής, τα Μαθηματικά, τον Προγραμματισμό και γενικότερα ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων από όλες τις θετικές επιστήμες.

  • Κάθε επίπεδο σπουδών ολοκληρώνεται σε 12 μαθήματα των 2 ωρών, 1 μάθημα/εβδομάδα
  • Η εκπαιδευτική ρομποτική:
    1. Δίνει στους μαθητές την δυνατότητα να προσεγγίσουν βιωματικά έννοιες από άλλα πεδία - γνωστικά αντικείμενα (μαθησιακοί στόχοι κάθε μαθήματος)
    2. Είναι ιδανική για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στο χώρο του STEM (Science-Technology-Engineering-Maths) με την κατασκευή Robots και τον προγραμματισμό τους
    3. Βοηθά τους μαθητές στην ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης. Στην ουσία δηλαδή μαθαίνουν την διαδικασία επίλυσης προβλημάτων (να τα χωρίζουν σε μικρότερα κομμάτια) αναπτύσσοντας παράλληλα την δημιουργικότητα και την φαντασία τους
    4. Βοηθά τους μαθητές να μάθουν να επικοινωνούν και να συνεργάζονται καθώς τα μαθήματα γίνονται σε ομάδες των δύο με τριών μαθητών (9 μαθητές max σε κάθε τμήμα)
    5. Βοηθά τους μαθητές να βελτιώσουν τις λεπτές κινητές τους δεξιότητες μέσω της κατασκευής.
  • Ολοκλήρωση 2 επιπέδων μέσα σε 1 ακαδημαϊκό έτος
  • Πλεονεκτήματα σχετικά με τον ανταγωνισμό:
    1. Πολυετή προγράμματα που είναι προϊόντα συνεχούς ακαδημαικής έρευνας από τμήμα του πανεπιστημίου που ασχολείται αποκλειστικά με αυτό
    2. Δοκιμασμένα πρώτα στο Πανεπιστήμιο
    3. Προσαρμοσμένα στο Ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης (όχι έτοιμα μαθήματα Lego)
    4. Διδασκαλία από καθηγητές που εκπαιδεύονται, πιστοποιούνται και επανεκπαιδεύονται κάθε χρόνο από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
    5. Η τεράστια πλειοψηφία των ανταγωνιστών ασχολείται με προετοιμασία για διαγωνισμούς, το οποίο δεν είναι μάθημα (δεν είναι εκπαιδευτική ρομποτική)
  • Στο τέλος κάθε κατηγορίας ο μαθητής λαμβάνει πιστοποίηση ολοκλήρωσης κατηγορίας από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας θέτοντας βάσεις αυτοπεποίθησης, προόδου και υπερηφάνειας.

Φόρμα Εγγραφής Μαθητών

Συμπληρώστε σωστά τα κόκκινα πεδία

Η φόρμα εστάλη με επιτυχία

To www.zls.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου.
Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

ΣΥΜΦΩΝΩ